Assalamualaikum / Salam Sejahtera

Selamat Datang Ke Jabatan Matematik

Institut Pendidikan Guru Kampus Bahasa Melayu, Lembah Pantai, Kuala Lumpur.

Jabatan Matematik IPG KBM terletak di Tingkat 11, Menara IPG KBM. Jabatan Matematik digerakkan oleh seorang Ketua Jabatan dan empat orang pensyarah akademik yang dibantu oleh seorang Pembantu Am Pentadbiran.

Tuesday, October 26, 2010

Setinggi-Tinggi Tahniah Buat Pn Nazimah Abdullah


Pada 22 Oktober 2010 bersamaan hari Jumaat, IPG KBM telah mengadakan Hari Kualiti 2010 di Dewan Tun Sri Lanang bermula jam 2.45 petang sehingga 4.30 petang. Tema Hari kualiti tersebut ialah "Kualiti Pemacu Kegemilangan". Puan Darawisah Sayuti telah sudi datang sebagai tetamu kehormat yang mewakili Rektor IPGM, Dr Haili Dolhan yang tidak dapat menghadiri ke majlis tersebut kerana urusan rasmi yang lebih utama.

Jabatan Matematik dengan bangganya mengucapkan setinggi-tinggi tahniah kepada Pn Nazimah Abdullah yang telah dianugerahkan dengan Anugerah Perkhidmatan Cemerlang bagi tahun 2009. Anugerah yang diterima beliau telah mengharumkan nama baik Jabatan Matematik IPG KBM. Kami berharap dengan anugerah yang diterima akan menjadi motivasi kepada Pn Nazimah untuk berkhidmat lebih cemerlang lagi di tahun-tahun hadapan dan juga menjadi inspirasi kepada pensyarah-pensyarah Jabatan Matematik yang lain untuk memegang anugerah tersebut pada masa yang akan datang. Syabas sekali lagi.




Barisan penerima Anugerah Cemerlang IPG KBM 2010. Pn Nazimah Abdullah berdiri tiga dari kiri.

No comments:

Post a Comment