Assalamualaikum / Salam Sejahtera

Selamat Datang Ke Jabatan Matematik

Institut Pendidikan Guru Kampus Bahasa Melayu, Lembah Pantai, Kuala Lumpur.

Jabatan Matematik IPG KBM terletak di Tingkat 11, Menara IPG KBM. Jabatan Matematik digerakkan oleh seorang Ketua Jabatan dan empat orang pensyarah akademik yang dibantu oleh seorang Pembantu Am Pentadbiran.

Friday, October 15, 2010

Pertandingan Pantun Dan Forum di IPG KBM


Pada 13-14 Oktober 2010, Pertandingan Pantun Dan Forum Zon Tengah dan Zon Selatan 2010 telah diadakan di IPG KBM yang dianjurkan oleh Institut Pendidikan Guru Kampus Bahasa Melayu dan Kementerian Pelajaran Malaysia. Pertandingan Forum dan Pantun ini disertai oleh 9 buah IPGM yang terletak di kedua-dua zon. Pertandingan ini telah menyaksikan kejuaraan Institut Pendidikan Guru Kampus Bahasa Antarabangsa dalam pertandingan Forum manakala pertandingan Pantun pula dijuarai oleh Institut Pendidikan Guru Perempuan Melayu Melaka.

Jabatan Matematik mengucapkan tahniah kepada IPG Kampus Bahasa Melayu sebagai tuan rumah yang berjaya menduduki tempat ketiga dan kedua dalam pertandingan forum dan pertandingan pantun. Kami berharap pada tahun hadapan IPG KBM akan berjaya memperoleh kedudukan yang lebih baik lagi. Teruskan usaha kepada peserta-peserta yang terlibat dan kami akan terus memberi sokongan yang padu untuk anda semua.




No comments:

Post a Comment