Assalamualaikum / Salam Sejahtera

Selamat Datang Ke Jabatan Matematik

Institut Pendidikan Guru Kampus Bahasa Melayu, Lembah Pantai, Kuala Lumpur.

Jabatan Matematik IPG KBM terletak di Tingkat 11, Menara IPG KBM. Jabatan Matematik digerakkan oleh seorang Ketua Jabatan dan empat orang pensyarah akademik yang dibantu oleh seorang Pembantu Am Pentadbiran.

Monday, August 23, 2010

Program Ziarah Dan Iftar Di Rumah Puan Nor Afizah


Pada 23 Ogos 2010, bersamaan 13 Ramadhan 1431H, seramai 14 orang mentee Puan Nor Afizah dari kumpulan PISMP 4j, major Pra-sekolah telah mengadakan ziarah ke rumah Puan Nor Afizah, pensyarah daripada Jabatan Matematik yang sedang bercuti sakit selama 10 hari, yang terletak di Saujana Impian, Kajang. Kunjungan tersebut bertujuan untuk menziarahi serta bertanya khabar tentang keadaan kesihatan Puan Nor Afizah sambil menjayakan majlis iftar di rumah beliau. Sebelum ini, program iftar bagi kelas PISMP 4j telah dirancang tetapi terpaksa ditunda kerana Pn Nor Afizah bercuti kerana masalah kesihatan.

Beliau merasa amat terharu dan gembira atas kunjungan tersebut dan merasa bersemangat untuk kembali bertugas di IPG KBM. Apa yang istimewa pada kunjungan tersebut, semua juadah iftar dimasak dan disediakan oleh kesemua mentee Pn Nor Afizah, termasuk menaja semua perbelanjaan iftar tersebut dengan menggunakan tabung kelas 4j. Pn Nor Afizah mengucapkan jutaan terimakasih yang tak terhingga kepada semua mentee beliau dan berdoa agar amal jariah yang dihulurkan oleh mentee-mentee beliau akan mendapat ganjaran pahala yang melimpah ruah lebih-lebih lagi di bulan Ramadhan yang penuh berkah ini.

Di akhir kunjungan , semua kelihatan ceria terutamanya Pn Nor Afizah yang tidak putus-putus menyatakan rasa terharu dan gembira beliau terhadap kunjungan mentee-menteenya. " Saya dan suami serta anak-anak mengucapkan terimakasih yang tak terhingga kepada Yan sebagai ketua tukang masak, Siti, Tuti, Norin, Ju, Mimie, Azie, Nurul, Nonoi, Ita, Fafau, Onie, Ijat dan Bayak , yang bermurah hati menjayakan program ziarah dan iftar ini. Hanya Allah sahaja yang membalas jasa baik kamu semua".


No comments:

Post a Comment